Kokkuvõte

Kampaania eesmärgiks oli kasvatada Rocca Al Mare Keskuse tuntust ning suurendada mobiilirakenduse allalaadimist.
Bussireisijate huvi tõstmiseks kampaania vastu, loosis Rocca Al Mare keskus kõikide osalejate vahel välja ka 100-eurose kinkekaardi. Kampaaniaks tootsime kaks erinevat klippi.
Esimene klipp kutsus bussireisijaid üles sõnumeid saatma, ja osalema 100-eurose kinkekaardi loosimises ning teine kutsus mobiilirakendust allalaadima.

Kõik sõnumisaatjad said meie poolt automatiseeritud vastusõnumi, kuhu panime lingid mobiilirakenduse allalaadimiseks (eraldi App Store ja Google Play). Kampaania kestis kokku 1 kuu ning bussireisijad saatsid kampaania jooksul kokku 350 sõnumit. App Store ja Google Play linkidele klikiti 286 korda.

Eesmärk

Mobiilirakenduse allalaadimine

Klient

Rocca Al Mare keskus

Lahendus

Sms-mäng