Kokkuvõte

Tööturul toimuv kajastub väga hästi ka meie klientide värbamisstrateegiates. Just viimastel aastatel on populaarseimaks väljundiks kujunenud videotöökuulutused.
Värbamiskuulutus bussiekraanil on kiire ja lihtne võimalus vaba töökoha eksponeerimiseks. Videotöökuulutus on hea võimalus edasi anda otsitava töökoha iseloomu, esile tuua tööandja pakutavaid hüvesid.
Kõige pikaajalisem koostöö töökuulutuste kuvamisel on meil hea kliendi ja koostööpartneri G4S Eesti AS-iga. Värbamiskanalite efektiivsuse analüüsid kinnitavad, et PublicTV ekraanidel on oluline roll meie värbamistegevuse edus.

 G4S Eesti AS esindaja on öelnud: „Läbi bussiekraanidel kuvatud töökuulutuste jõuavad meie tööpakkumised ka nende inimesteni, kes ise aktiivselt tööd ei otsi ja tööportaale ei külasta.”
Kuulates ka teiste klientide tagasisidet töökuulutuste kuvamisele oleme aru saanud, et isegi kui inimene (näiteks veoautojuht, tõstukijuht) ei sõida meie bussides, siis tema naine/ema/õde on esimene, kes võtab ühendust ning uurib antud töökoha kohta ning suunab oma lähedas töökohale kandideerima.

Eesmärk

Töötajate leidmine

Klient

G4S

Lahendus

PublicTV klipid